تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

ایرانیت در شهریار

شهریار یکی از بزرگترین، شهرستان های استان تهران، با جمعیتی بالغ بر بیش از هفتصد هزار نفر می باشد. که در آن معماری جدید مورد توجه همگان قرار گرفته است و ایرانیت در شهریار جزو مصالح پرکاربرد دسته بندی می شود. با توجه به سابقه درخشان مجموعه پوشش کاران در تهیه و توان تولید بالای محصولات اعم از ایرانیت در انواع مختلف، شما ساکنین شهریار، برای تهیه ایرانیت در شهریار می توانید با ما در تماس باشید و با بهترین قیمت در بازار محصول خود را تهیه نمایید.

ایرانیت

ایرانیت نوعی ورق و صفحه موج دار می باشد، که از آن برای پوشش قرار دادن سقف ها استفاده می شود. استفاده از ایرانیت به عنوان پوشش سقف در فضاهایی همچون کارخانجات، سقف پارکینگ و انبار ها سبب زیبایی هر چه بهتر محیط می شود. از ایرانیت امروزه در سقف های کاذب و پوشش های داخلی و خارجی ساختمان بیشترین استفاده می شود. از ترکیبات مورد استفاده در ایرانیت می توان فایبرگلاس و پشم شیشه را نام برد، که وجود این مواد در این محصول سبب می شود محیط از نظر صوتی عایق شود. ایرانیت انواع مختلفی دارد که می توان به نوع فایبرگلاس ساده، موج دار گالوانیزه ، سیمانی و ورق موج دار اشاره کرد. از قابلیت های ایرانیت می توان به سوار شدن آن بر روی تیرهای چوبی و فلزی اشاره کرد، همچنین می توان ایرانیت را در رنگ های مختلف تولید و روانه بازار کرد.

مزایای استفاده از ایرانیت

استفاده از ایرانیت دارای مزایای بسیاری می باشد که ما قصد داریم شما را با آن ها آشنا نماییم با ما همراه باشید.

  1. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از ایرانیت قابل استفاده بودن آن در هر محیط از قبیل، مکان های، تجاری، سوله و … می باشد.
  2. از ویژگی های دیگر ایرانیت می توان به پایین آوردن وزن سقف اشاره کرد، به گونه ای که استفاده از ایرانیت سبب کاهش اندازه ی تیر و ستون ها می شود.
  3. زیبایی، همه ی ما علاقه مند هستیم تا محیطی که در آن رفت و آمد می کنیم، از نظر زیبایی، فوق العاده باشد، شما با استفاده از ایرانیت و انواع مختلف آن می توانید زیبایی محل مورد نظر خود را دوچندان نمایید.
  4. مزیت بزرگ دیگر استفاده از ایرانیت، مقاومت بالای آن در مقابل آب و هوا می باشد. در فصل پاییز و یا زمستان با تداوم بارش برف و باران اگر سقف شما از نوع مسطح باشد احتمال ریزش سقف و ترک برداشتن بسیار بالا می رود، اما با استفاده از ایرانیت شما می توانید جلوی این احتمالات را بگیرید و در این دو فصل از پیش آمدن این مسائل آسوده خاطر شوید.

ایرانیت نوع فایبرگلاس

این نوع از ایرانیت از ترکیب پشم شیشه و به کار گیری پلیمر ساخته و روانه بازار می شود. ورق های فایبرگلاس همانند یونولیت از نوع سیمانی دارای دو مدل موج دار و صاف می باشد که هر دوی این مدل ها از مقاوت بسیار بالایی برخوردار می باشند. از ایرانیت نوع فایبرگلاس در پوشش سقف های پاسیو، آلاچیق ها و محیط های گلخانه ای استفاده می شود. از مزیت های استفاده از ایرانیت از نوع فایبرگلاس می توان به مقاوت بالای آن در برابر نور خورشید و عدم تجزیه پذیر نشدن آن اشاره کرد، علاوه بر این نوع فایبرگلاس عایق بسیار خوبی در مقابل انتقال جریان برق می باشد.

ایرانیت نوع سیمانی

ایرانیت نوع سیمانی یکی از انواع ورق های ایرانیت می باشند، که دارای دو مدل صاف و موج دار می باشد. در ساخت ایرانیت نوع سیمانی، از پنبه نسوز و سیمان استفاده شده است. یکی از دلایل به وجود آمدن این نوع، مقاوت سیمان در برابر گرما و آتش می باشد. نوع سیمانی مناسب برای پیاده سازی در انبار ها و محیط های حساس به گرما می باشد. بسته بر نوع مدل نوع سیمانی، اگر موج دار باشد، شما می توانید از آن در سقف اتاقک ها و شیروانی ها؛ و اگر صاف باشد می توانید برای دیوار های داخلی و سقف ها استفاده نمایید.

ایرانیت نوع گالوانیزه

مدل آخری که ما قصد داریم شما را با آن آشنا نماییم ایرانیت از نوع گالوانیزه می باشد، این نوع ورق های فلزی توسط روی گالوانیزه شده است. به صورتی که مانع تماس اکسیژن با سطح ورق می شود. ورق های گالوانیزه مناسب استفاده در محیط های مرطوب می باشد، که با استفاده از ایرانیت از نوع گالواینزه دیگر نگران اکسید شدن و زنگ زدن نباشید. ورق های گالوانیزه در ضخامت های متفاوت تولید و روانه بازار می شود.

خرید ایرانیت در شهرستان شهریار

قیمت ایرانیت بسته بر نوع سفارش شما از قبیل طول و عرض دلخواه شما مورد محاسبه قرار می گیرد، که شما عزیزان برای خرید ایرانیت در شهریار، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار و همچین برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا