تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

ایرانیت در تهران

در سالیان اخیر، با رشد جمعیت شهر تهران، ساختمان سازی رشد خوبی را به همراه داشته است. یکی از مسائل همواره مهم در ساختمان سازی، مصالح مورد استفاده می باشد؛ یکی از این مصالح پر کاربرد ایرانیت می باشد. ایرانیت علاوه بر داشتن زیبایی و مدل های مختلف دارای استحکام بالایی نیز هم می باشد. شما همراهان گرامی برای خرید ایرانیت در تهران با بهترین قیمت در بازار می توانید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید، همچنین شما عزیزان علاوه بر ایرانیت می توانید سایر محصولات از قبیل ورق پلی کربنات، سقف کاذب و غیره را در تعداد و اندازه های مختلف از مجموعه پوشش کاران خریداری نمایید. مجموعه پوشش کاران همراه با تلاش خود درصدد تهیه محصولی با کیفیت و عرضه محصولات با بهترین قیمت در بازار بوده است. این اطمینان به تمام مشتریان داده می شود که محصولات تولیدی ما در بالا ترین نقطه کیفی قرار دارند.

ایرانیت چیست؟

شاید کم تر کسی در گذشته فکر می کرد، که روزی ایرانیت جزو مصالح پر کاربرد ساختمانی بدل شود. این مصالح پرکاربرد که اساس مواد تشکیل دهنده آن  پشم شیشه و فایبر گلاس می باشد، امروزه انقلابی عظیم در  صنعت ساختمان سازی به پا کرده است. از ایرانیت علاوه بر پوشش قرار دادن سقف ها می توان به عنوان عایق صدا و گرما نیز هم استفاده کرد.ایرانیت نوعی ورق و یا صفحه موج دار می باشد که در اندازه و رنگ های مختلف به منظور پوشش قرار دادن سقف کارخانجات، انبار ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. ایرانیت از جمله مصالحی می باشد که دارای اندازه های متفاوتی می باشد. از معروف ترین مدل های ایرانیت می توان به گالوانیزه، سیمانی و فایبر گلاس اشاره کرد. که هر کدام از این مدل ها کاربرد های متفاوت خود را دارند. 

مدل های ایرانیت

ایرانیت با داشتن مدل های بسیار، دست شما را برای انتخاب نوع مورد نیاز خود باز می گذارد. تمام مدل های ایرانیت هر یک دارای استحکام بالایی می باشد، که شما بسته به نیاز خود در اندازه های مختلف می توانید سفارش دهید. حال نوبت آن رسیده است که شما را با مدل های ایرانیت آشنا نماییم.

انواع مدل

گالوانیزه

اولین مدلی که ما قصد داریم شما را با آن آشنا نماییم گالوانیزه می باشد. ورق های گالوانیزه در اندازه های مختلف برش داده می شود و از آن می توان در ساندویچ پانل ها هم بهره برد. می توان قوی ترین مدل ایرانیت را نوع گالوانیزه نامید، حتی در صورتی که ایرانیت نوع گالوانیزه شکستگی پیدا نماید، باز در مقابل زنگ زدن مقاومت می کند. این مدل در قیمت کمی از نوع سیمانی و فایبرگلاس گران تر می باشد، اما با خرید آن می توانید تا سالیان سال از ترک خوردن و شکستگی ایرانیت، خاطر جمع شوید.

سیمانی

یکی از مدل محبوب ایرانیت، نوع سیمانی می باشد، که علاوه بر استحکام بالا، از قیمت خوبی هم برخوردار می باشد. از نوع سیمانی می توان برای پوشش سقف انبار ها و سقف پارکینگ ها استفاده کرد. نوع سیمانی از ترکیب سیمان به همراه پنبه نسوز ساخته می شود، که وجود پنبه نسوز سبب افزایش مقاوت ایرانیت در برابر آتش سوزی می شود. شما می توانید ورق های سیمانی را در دو نوع موج دار و صاف از ما خریداری نمایید.

فایبرگلاس

سومین و آخرین نوع ایرانیت، ورق های فایبرگلاس می باشد. این نوع ورق ها با استحکام بالایی که دارند، مناسب استفاده در سردسیر ترین نقاط کشور می باشند. مواد تشکیل دهنده فایبرگلاس به گونه ای می باشد، که در برابر نور مستقیم خورشید تجزیه نمی شود و همچنین دود سمی از خود متصاعد نمی کند. از مزیت های این مدل قدیمی می توان به نصب آن اشاره کرد. شما عزیزان برای خرید ورق های فایبرگلاس در نوع صاف و کرکره ای کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تا در کم ترین زمان ممکن سفارش های خود را تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از ایرانیت

بدون آزبست و انتشار سموم

تنوع بالا و رنگ بندی های متفاوت

استحکام بالا و سبک بودن این محصول

بهترین عایق در برابر گرما و سرما

سازگار با محیط زیست

قیمت مناسب

خرید ایرانیت در تهران

قیمت ایرانیت بسته بر نوع سفارش شما از قبیل طول و عرض دلخواه شما مورد محاسبه قرار می گیرد، که شما عزیزان برای خرید ایرانیت در تهران، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار و همچین برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره می توانید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این شما می توانید سایر محصولات ما از قبیل ورق پلی کربنات، سقف کاذب، دیوار پوش را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید. همواره هدف بزرگ مجموعه پوشش کاران فروش محصولات با کیفیت خود به هموطنان گرامی با بهترین قیمت در بازار و تحویل سریع محصولات بوده است، و خرسندیم در کنار شما قدم بر می داریم.

اسکرول به بالا