تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

ایرانیت در شهر قدس

امروزه در هر منطقه ای، افرادی که مشغول ساختمان سازی می باشند، دوست دارند از بهترین مصالح، جهت ساخت زیباترین ساختمان ها بهره گیرند. با توجه به رشد جمعیت در شهر قدس و اهمیت زیبایی شهری، استفاده از ایرانیت در شهر قدس جزو مصالح پر کاربرد طبقه بندی می شود. در بازار داخلی شرکت های فراوانی اقدام به فروش ایرانیت و انواع آن می نمایند، شما عزیزان می توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود از قبیل ایرانیت، ورق پلی کربنات، سقف کاذب و غیره را با بهترین قیمت در بازار از پوشش کاران در تعداد و اندازه های مورد نیاز خود تهیه نمایید؛ همچنین برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ایرانیت چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت، ایرانیت در واقع یک صفحه یا ورق موج دار می باشد، که برای پوشش سقف محل های متفاوت از قبیل سقف کارخانجات، انبار ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. ایرانیت در بازار دارای مدل های متفاوت می باشد، که می توان به مدل موج دار گالوانیزه، موج دار سیمانی و فایبرگلاس ساده اشاره کرد. دلایل استفاده از ایرانیت بی شمار می باشد، اما مهم ترین دلایل استفاده از این مصالح محبوب، نمای خاصی می باشد، که به سقف های کاذب، پوشش های داخلی و خارجی ساختمان ها می دهد، همچنین استحکام بالای ایرانیت و توانایی عایق صدا آن از دلایل دیگر می باشد.

کاربرد انواع ایرانیت

مواد عمده تشکیل دهنده ایرانیت، پشم شیشه و فایبر گلاس می باشد، یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ایرانیت، امکات تولید آن در ابعاد مختلف می باشد. ویژگی های فراوان ایرانیت سبب شده است، از این محصول به عنوان انتخاب اول جهت پوشش سقف های شیبدار منازل، ویلا، انبار، کارخانه‌ها یاد شود. ایرانیت دارای مدل های مختلفی می باشد، از بارزترین مدل های آن، همان طور که در بالا اشاره شد، مدل های موج دار گالوانیزه، موج دار سیمانی و فایبرگلاس ساده می باشد، که هر کدام  از این مدل ها با ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در زمینه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل های ایرانیت

موج دار گالوانیزه

یکی از مدل های مورد توجه در سالیان اخیر، نوع گالوانیزه می باشد. رویه این ورق ها توسط آهن پوشانده شده است به طوری که اگر، پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. شما با استفاده از ایرانیت نوع گالوانیزه دیگر نگران، اکسید شدن و زنگ زدن نباشید. ورق های گالوانیزه در ضخامت متفاوت تولید و روانه بازار می شود و در شیروانی منازل، لوله‌ آب، صنعت اتومبیل، صنعت کشاورزی، صنعت حمل و نقل، پانل های ساندویچی کاربرد دارد.

موج دار سیمانی

ایرانیت نوع سیمانی، نوعی ورق و صفحه ای موجدار هست که برای پوشش دادن سقف مورد نظر یا دیوار آن محل استفاده می شود.  بیشترین نوع استفاده از ایرانیت سیمانی در پوشش سقف انبارها و سقف پارکینگ ها می باشد. اگر علاقه زیادی، به هرچه زیباتر کردن، محیط زندگی خود دارید، این نوع می تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

موج دار فایبرگلاس

فایبرگلاس یا همان ایرانیت های پلاستیکی قدیمی، هنوز هم جزو مقاوم ترین طلق ها برای پوشش سقف و نورگیرها دسته بندی می شود؛ که در دو نوع صاف و طرح کرکره به فروش می رسد. از مزایای استفاده از این نوع می توان به، نصب ساده، استفاده در محیط های سرد، اجرا به صورت منحنی و عایق حرارت نام برد.

ویژگی های ایرانیت

سازگار با محیط زیست

بدون آزبست

صرفه اقتصادی

سبک و با دوام

خرید ایرانیت در شهر قدس

قیمت ایرانیت بسته بر نوع سفارش شما از قبیل طول و عرض دلخواه شما مورد محاسبه قرار می گیرد، که شما عزیزان برای خرید ایرانیت در شهر قدس، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار و همچین برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره می توانید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این شما می توانید سایر محصولات ما از قبیل ورق پلی کربنات، سقف کاذب، دیوار پوش را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

اسکرول به بالا