تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

سقف ۶۰ در ۶۰

انواع سقف کاذب به صورت یکپارچه و یا مشبک تولید و اجرا می شوند که سقف ۶۰ در ۶۰ از نوع مشبک آن می باشد. در پروسه تولید سقف کاذب مشبک، موادی مانند گچ، PVC، طلق کریستال و… مورد استفاده  قرار می گیرد. هر کدام از این دسته ها از نظر نوع تولید، چاپ و یا اجرای طرحی بر روی تایل ها، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برخی از انواع سقف کاذب ۶۰*۶۰ شامل: سقف کاذب گچی، پی وی سی، طلق کریستال و آسمان مجازی می باشد.

سقف طلقِ کریستال

طلقِ کریستال، تایل‌هایی از جنس طلق می‌باشند که حالتی شفاف داشته و نور را از خود عبور می‌دهند. این سقف‌های مشبک، به دلیل اینکه رنگی مایل به سفید دارد با عنوان سقف پلکسی دوغی نیز شناخته می‌شوند. طلق کریستال دارای ضخامت و انواع رنگ  متنوعی می‌باشد و در امور مختلفی کاربرد دارد. شرکت پوشش کاران، با توانایی بالا در تولید انواع سقف کاذب ۶۰ در ۶۰، ارائه‌دهنده‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین نوع طلق کریستال در بازار می‌باشد. جهت سفارش می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

سقف آسمان مجازی

آسمان مجازی از جمله جدیدترین سقف‌های کاذب می‌باشد که هر نوع طرحی بر روی آن قابل چاپ است. سقف کاذب آسمان مجازی، به صورت تایل‌های مشبک در ابعاد ۶۰*۶۰ قابل سفارش و تولید می‌باشد. این نوع سقف به علت قابلیت نورپردازی و تنوع طرح و کیفیت بالا توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بازار کسب نماید.

سقف ۶۰ در ۶۰ گچی

ماده‌ی تشکیل‌دهنده‌ی سقف کاذب گچی “سولفات هیدرات کلسیم” است، که به صورت پانل های ۶۰*۶۰ تولید می شود. این سقف ها به وسیله آویزهای قابل تنظیم، به سقف اصلی متصل می گردند. پانل های سقفی گچی دارای خصوصیات آکوستیکی، مقاومت در برابر حریق و ایمن در برابر زلزله می باشند؛ و همچنین طرح های متنوع و ابعاد مختلفی دارند.

سقف PVC 60 × ۶۰

سقف‌های کاذب پی وی سی ۶۰×۶۰ از جنس نوعی پلاستیک سخت می‌باشند و به‌صورت شبکه‌ه­ای مربع‌شکل تولید می‌شوند. از جمله مزایای سقف PVC می‌توان به نصب سریع و آسان، دسترسی آسان به تاسیسات برقی و لوله‌کشی­‌های پشت سقف، ضد آب و مناسب برای مناطق مرطوب اشاره کرد. این نوع سقفِ کاذب دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی می‌باشد.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا