تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

ورق های فایبرگلاس

ورق فایبرگلاس یا ایرانیت پلاستیکی، از ترکیب پلیمر با پشم شیشه ساخته می‌شود؛ و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این ورق‌ها در انواع مدل‌های موج‌دار و صاف تولید می‌شوند؛ و بیشتر در مکان‌هایی که به پوشش سقف، همراه با نور نیاز دارند؛ مانند پوشش سقف گلخانه و نورگیر پارکینگ‌ها و آلاچیق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی ورق‌های فایبرگلاس

ماده‌ی تشکیل‌دهنده‌ی این نوع ورق به‌گونه‌ای است که به‌راحتی در برابر نور خورشید تجزیه نمی‌شود و مقاومت بالایی دارد. همچنین این ماده در مواجهه با حرارت غیرقابل ‌اشتعال است و از خود دود یا مواد سمی متصاعد نمی‌کند. ورق‌های پلاستیکی از انتقال حرارت بین دو محیط جلوگیری می‌کنند و به‌عنوان عایق حرارتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ورق‌ها جریان الکتریکی را از خود عبور نمی‌دهند و عایق بسیار مناسبی برای جلوگیری از انتقال جریان برق می‌باشند.

تولید ایرانیت فایبرگلاس توسط فروشگاه پوشش کاران

فروشگاه پوشش کاران، ورق‌های فایبرگلاس را به‌صورت رول‌های صاف و موج‌دار در ابعاد و رنگ‌های گوناگون تولید نموده و به شما مشتریان گرامی عرضه می‌نماید. طول و عرض ورق‌ها در اندازه‌ی دلخواه شما برش داده شده و در اسرع وقت تحویل داده می‌شود. ما این تضمین را به شما می‌دهیم که این مدل ورق‌ها با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌شود و برای شما خریداران و مشتریان گرامی باصرفه می‌باشد.

مزایا ورق های فایبرگلاس

در ابعاد و اندازه گوناگون تولید می شود.

دارای انواع طرح و رنگ مختلف می باشد.

هزینه ساخت و نصب نسبتا کمی دارد.

ده برابر شیشه در ضخامت یکسان عایق حرارت است.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا