تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

ورق های سیمانی

ورق‌های سیمانی یکی از انواع ورق‌های ایرانیت می‌باشد که از ترکیب سیمان و پنبه‌ی نسوز ساخته می‌شود. پنبه‌ی نسوز چسبندگی خوبی باسیمان دارد؛ ازاین‌رو به‌عنوان ماده‌ی غیرقابل اشتعال در ورق‌ها به‌کار بُرده می‌شود؛ و باعث افزایش مقاومت سیمان در برابر گرما و آتش می‌شود. این نوع ورق‌های ایرانیت در انواع موج‌دار و صاف ارائه می‌شوند و هرکدام کاربردهای مختلفی  دارند.

کاربرد ورق سیمانی موج‌دار و صاف

ورق‌های موج‌دار سیمانی به دلیل حالت موج‌داری که دارند، در سقفِ سوله، شیروانی، انباری، اتاقک و غیره مورد ‌استفاده قرار می‌گیرند. ورق‌های صاف نیز با سطح کاملاً صافی که دارند، برای دیوارهای داخلی و سقف‌ها بسیار مناسب می‌باشند. از ورق‌های ایرانیت صاف و مسطح معمولاً به‌عنوان پارتیشن نمای خارجی و دیوار داخلی، گوشه‌ی دیوارها و دورتادور پنجره‌ها استفاده می‌گردد.

ویژگی ورق‌های سیمانی

۱_ با محیط زیست سازگار می‌باشند.
۲_ بدون نیاز به هیچ ملات و مصالحی به راحتی قابل اجرا می‌باشند.
۳_ در برابر گرما و آتش مقاوم هستند.
۴_ با مقاومتی که دارند، ایمنی محیط را افزایش می‌دهند.

 

قیمت ورق‌های سیمانی

قیمت این نوع ورق‌های ایرانیت، طبق عرض و طول سفارش داده‌شده محاسبه می‌شود. شما می‌توانید انواع ورق‌های مورد نیاز خود را بدون در نظر گرفتن هزینه سنگین، به فروشگاه پوشش کاران سفارش داده و در اسرع وقت دریافت کنید. فروشگاه پوشش کاران این تضمین را به شما می‌دهد که کیفیت انواع ورق‌های موج‌دار و صاف بسیار مرغوب بوده و در مقایسه با قیمت ارائه‌شده، بسیار با صرفه می باشد.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا