تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

ایرانیت در اندیشه

همواره در ساخت ساختمان ها، مهندسین به دنبال استفاده از بهترین مصالح بوده اند. با ساخت ایرانیت این فرصت برای همگان به وجود آمد تا سر تا سر جهان با استفاده از آن، سقف های زیبایی برای ساختمان های تازه تاسیس و حتی قدیمی شکل بگیرد. انواع مختلف ایرانیت، رنگ پذیری های متنوع این محصول، کیفیت بالای این محصول و قیمت مناسب، همگی دست در دست هم داده اند، تا امروزه ایرانیت از محبوب ترین مصالح ساختمان سازی به حساب بیاید. شما عزیران اگر به دنبال زیبا کردن منازل خود هستید، می توانید برای تهیه ایرانیت در اندیشه با کارشناسان ما تماس حاصل قرمایید. شما همراهان گرامی می توانید تمامی مصالح مورد نیاز خود از قبیل ایرانیت، ورق پلی کربنات، سقف کاذب و غیره را با بهترین قیمت در بازار از پوشش کاران در تعداد و اندازه های مورد نیاز خود تهیه نمایید.

ایرانیت چیست؟

بسیاری از کسانی که از ایرانیت استفاده می کنند، از سال های دور با انواع آن و کاربرد های مختلف این محصول آشنا هستند، ما قصد داریم امروز شما را با ایرانیت بیشتر از قبل آشنا نماییم، با پوشش کاران همراه باشید. ایرانیت یک ورق یا صفحه موج دار می باشد، که در اندازه های مختلف و مدل های گوناگون تهیه و روانه بازار می شود. از این محصول برای پوشش سقف های محیط های مختلف، همانند سقف کارخانجات، انبار ها و پارکینگ ها استفاده می شود. ایرانیت با ویژگی های خوب خود از جمله ایجاد نمای خاص به پوشش های داخلی و خارجی و  همچنین سقف های کاذب، امروزه جزو مصالح پر فروش و پر کاربرد می باشد.

کاربرد ایرانیت

اساس مواد تشکیل دهنده ایرانیت، پشم شیشه و فایبر گلاس می باشد، همان طور که در بالا ذکر شد، ایرانیت از جمله مصالحی می باشد، که دارای مدل های بسیاری در بازار هست. استحکام بالای هر نوع و توانایی فیلتر کردن صدا و اقتصادی بودن ایرانیت، آن را در کشور ما بسیار محبوب کرده است. از مدل های ایرانیت می توان به نوع فایبرگلاس، سیمانی و گالوانیزه نام برد، که هر یک در محیط های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل های ایرانیت

نوع سیمانی

ایرانیت نوع سیمانی، نوعی ورق موجدار است که برای پوشش سقف و یا دیوار استفاده می شود.  بیشترین استفاده از ایرانیت سیمانی در پوشش سقف انبارها و سقف پارکینگ ها می باشد. اگر علاقه زیادی، به هرچه زیباتر کردن، محیط زندگی خود دارید، این نوع می تواند انتظارات شما را برآورده سازد. اگر به دنبال ایرانیتی هستید، که از مقاوت بالایی برخوردار باشد، می توانید روی نوع سیمانی حساب باز نمایید. در هر اندازه ای که شما احتیاج داشته باشید، مجموعه پوشش کاران توان تولید آن را دارد و می توانید به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان محصول را دریافت نمایید.

نوع گالوانیزه

 اخرین مدل ایرانیت، تحولی بزرگ در مصالح ساختمانی ایجاد کرد. این مدل، توسط ورق آهنی پوشانده شده است، به نحوی که مقاوم ترین نوع ایرانیت، نوع گالوانیزه می باشد. این محصول با دو مدل قبلی دارای اختلاف قیمت و کمی گران تر می باشد، اما نوع گالوانیزه در صورتی که حتی شکستگی پیدا نماید، باز در مقابل زنگ زدن مقاوم می باشد. اگر به دنبال این هستید، خیال خود را سال ها آسوده خاطر نمایید، این مدل دقیقا همانی می باشد که دنبال آن هستید. ورق های گالوانیزه در ضخامت متفاوت تولید و روانه بازار می شود، و می توانید از آن در پانل های ساندویچی استفاده نمایید.

نوع فایبرگلاس

می توان قدیمی ترین مدل ایرانیت را نوع فایبرگلاس دانست، نوع فایبرگلاس از مقاوم ترین طلق ها به شمار می رود، استحکام بالای این نوع سبب شده است از آن در سرد ترین نقاط کشور استفاده شود، همچنین این محصول مناسب برای پوشش قرار دادن سقف های انبار ها و نورگیر ها می باشد. نصب این مدل بسیار ساده می باشد، شما می توانید این مدل را در اندازه های مختلف در دو نوع صاف و طرح کرکره از ما با بهترین قیمت در بازار خریداری نمایید.

ویژگی های ایرانیت

ابعاد مختلف

بدون آزبست

صرفه اقتصادی

عایق گرما و سرما

سبک و با دوام

عایق صدا

رنگ بندی بسیار

خرید ایرانیت در اندیشه

قیمت ایرانیت بسته بر نوع سفارش شما از قبیل طول و عرض دلخواه شما مورد محاسبه قرار می گیرد، که شما عزیزان برای خرید ایرانیت در اندیشه، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار و همچین برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره می توانید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این شما می توانید سایر محصولات ما از قبیل ورق پلی کربنات، سقف کاذب، دیوار پوش را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

اسکرول به بالا