تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار
تولید و عرضه محصولات باکیفیت، با کم ترین قیمت بازار

اهمیت طراحی سقف کاذب در زیبایی دکوراسیون منزل

نقش سقف کاذب در دکوراسیون منزل

سقف کاذب در دکوراسیون و نمای داخلی بدون شک نقش مهمی را در زیباسازی منزل ایفا می کند. قسمت های مختلف خانه مثل پذیرایی، آشپزخانه و حتی اتاق خواب با توجه به نوع چیدمان دکوراسیون احتیاج به پوشش سقف منحصر به فرد دارند. که از جمله رنگ آمیزی دیوارها، سبک طراحی داخلی منزل، مبلمان و مهمتر از همه نوع سقفی که در منزل پیاده سازی شده است، که خود سقف منزل از تنوع بسیاری برخوردار است.

بسیاری از اتاق ها سقفی ساده و بدون هیچگونه تزیین دارند و در بعضی مواقع نهایت تزیین این سقف ها گچبری های حاشیه سقف است. اما تعدادی هم از تزیینات پیچیده مانند سقف کاذب کناف و پی وی سی استفاده می کنند که در طرح ها و شکل های بسیار متنوعی تولید می شوند. سبک های مدرن از طرح هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مستطیل استفاده می کنند در حالی که مدل های کلاسیک بیشتر همراه با اشکال انحنی دار مانند دایره و با تزیینات بیشتری هستند.

سقف کاذب اتاق خواب

اتاق خواب از جمله مهمترین فضا ها در خانه به شمار می رود چرا که شما بعد از یک روز کاری برای استراحت نیاز به یک مکان آرامش بخشی  نیاز دارید .که فضای اتاق و رنگبندی آن هم در خواب و هم در بیداری تاثیر بسیاری در شما خواهد داشت(سقف ، نورپردازی و رنگبندی کامل اتاق و دیوارها)،بله حتی در خواب مخصوصا رنگبندی محیط تاثیر بسیاری رو جسم و روح شما خواهد گذاشت و این یک ادعا نیس و کاملا ثابت شدست،پس اگر تا امروز به اتاق خود نگاهی ویژه نداشته اید، پیشنهاد ما به شما بازسازی این فضای کوچک و همه می باشد.

سقف اتاق کودک

اتاق کودک از جمله فضاهایست که حتی در منازلی که افراد به محیط زندگی خود کمتر اهمیت میدهند به عنوان فضایی مهم یاد میشوند و اغلب شاهد توجه بیشتر افراد به این بخش هستیم که این بسیار خوب و درست می باشد چرا که کودک زمان زیادی را در اتاق می گذراند(وبازیباتر بودن اتاق این زمان بیشتر هم خواهد شد) و  سقف اتاق کودک و نورپردازی آن بسیار در شکل گیری این فضا اهمیت دارد، اما نگران این موضوع نباشید، چون ما به شما کناف را معرفی می کنیم. که می توانید انواع المان ها ، طرح ها و لوگو ها را متناسب با سلیقه و سن فرزند خود در کمترین زمان اجرا کنید. در مورد کاذ دیواری هم در پست های آتیبه آن اشاره کامل خواهیم کرد.

سقف کاذب سقف آشپزخانه

سقف کاذب در نمای آشپز خانه تاثیر بسزایی دارد. چرا که آشپز خانه قلب خانه محسوب می شود. شما می توانید زیبایی سقف آشپزخانه  را با سقف کاذب را با کمک نورپردازی های آشکار و مخفی بیشتر کنید. سقف آسمان مجازی از انواع سقف های جدید با طراحی خاص و متفاوت است و روی این سقف می توان طرح و نقش های مختلفی را چاپ کرد، و این سقف را به صورت چند تایل جدا از هم در کنار یکدیگر نصب کرد. در طراحی سقف های مدرن و امروزی اغلب از مصالحی نظیر چوب و آینه و شیشه استفاده می شود، که این مدل دیزاین سقف زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای آشپزخانه می بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا